🔴Gündem🔥🔥9.8
Uraloğlu: Hürmüz'den 11 Türk gemisi geçti
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, ABD-İran savaşı dolayısıyla Hürmüz Boğazı'nda yaşanan gelişmelerin takip edildiğini, savaşın başlangıcından bu yana Türk sahipli 11 geminin boğazdan geçiş yaptığını söyledi.
CNN Türk· CNN Türk23 Haziran 20262 dk okuma

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, ABD-İran savaşı dolayısıyla Hürmüz Boğazı'nda yaşanan gelişmelerin takip edildiğini, savaşın başlangıcından bu yana Türk sahipli 11 geminin boğazdan geçiş yaptığını söyledi.
Kaynak
CNN Türk