Ana Sayfa

ROG 20. Yılını Türkiye’de Kutladı! 20. Yıla özel Edition 20 Koleksiyonu İlk Kez Sahneye Çıktı

ASUS Republic of Gamers (ROG), 20. yılını 23 Haziran’da Rahmi M. Koç Müzesi’nde düzenlediği özel bir etkinlikle kutladı. Tayvan’ın ardından ROG 20. yıl kutlamalarına ev sahipliği yapan ilk ülke olan Türkiye’de, markanın bu özel dönüm noktası için hazırladığı Edition 20 koleksiyon

Tolga Cem Küçükyılmaz· ShiftDelete24 Haziran 20262 dk okuma
Kaynağa Git
ROG 20. Yılını Türkiye’de Kutladı! 20. Yıla özel Edition 20 Koleksiyonu İlk Kez Sahneye Çıktı
ASUS Republic of Gamers (ROG), 20. yılını 23 Haziran’da Rahmi M. Koç Müzesi’nde düzenlediği özel bir etkinlikle kutladı. Tayvan’ın ardından ROG 20. yıl kutlamalarına ev sahipliği yapan ilk ülke olan Türkiye’de, markanın bu özel dönüm noktası için hazırladığı Edition 20 koleksiyonu tanıtıldı. Geçmişten günümüze uzanan ROG ürünlerinin de sergilendiği etkinlikte; donanım, sistemler, çevre birimleri ve […]

Kaynak

ShiftDelete

Orijinal habere git →
PaylaşXWhatsAppTelegram
💹Piyasalarcanlı
Yükleniyor...

Her 60 sn güncellenir · haberlerpuls.com