Ana Sayfa

Güney Kore'ye ait 8 gemi daha Hürmüz Boğazı'ndan çıkış yaptı

Hürmüz Boğazı'nın yeniden deniz trafiğine açılmasının ardından bölgede bekleyen Güney Kore bağlantılı 8 gemi daha boğazdan geçti.

TRT Haber· TRT Haber26 Haziran 20262 dk okuma
Kaynağa Git
Güney Kore'ye ait 8 gemi daha Hürmüz Boğazı'ndan çıkış yaptı
Hürmüz Boğazı'nın yeniden deniz trafiğine açılmasının ardından bölgede bekleyen Güney Kore bağlantılı 8 gemi daha boğazdan geçti.
PaylaşXWhatsAppTelegram
💹Piyasalarcanlı
Yükleniyor...

Her 60 sn güncellenir · haberlerpuls.com