🔴Gündem🔥9.0
Bursa'da ev alma hayaliyle biriktirilen 1 kilogram altın çöpe gitti
Bursa'nın Yıldırım ilçesinde, bir vatandaşın ev satın almak amacıyla biriktirdiği yaklaşık 1 kilogram altının, eşi tarafından yanlışlıkla çöpe atıldığı iddiası üzerine polis ve belediye ekiplerince arama çalışması başlatıldı.
TRT Haber· TRT Haber27 Haziran 20262 dk okuma

Bursa'nın Yıldırım ilçesinde, bir vatandaşın ev satın almak amacıyla biriktirdiği yaklaşık 1 kilogram altının, eşi tarafından yanlışlıkla çöpe atıldığı iddiası üzerine polis ve belediye ekiplerince arama çalışması başlatıldı.
Kaynak
TRT Haber