Ana Sayfa

Bakan Uraloğlu'ndan Hürmüz açıklaması: 11 gemi geçti, 7 gemi beklemede

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu ABD-İran savaşının başından bu yana Türk sahipli 11 geminin Hürmüz Boğazı'nı güvenli şekilde geçerek körfezden ayrıldığını 7 geminin ise bekleyişinin sürdüğünü belirtti.

Bloomberg HT· Bloomberg HT23 Haziran 20262 dk okuma
Kaynağa Git
Bakan Uraloğlu'ndan Hürmüz açıklaması: 11 gemi geçti, 7 gemi beklemede
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu ABD-İran savaşının başından bu yana Türk sahipli 11 geminin Hürmüz Boğazı'nı güvenli şekilde geçerek körfezden ayrıldığını 7 geminin ise bekleyişinin sürdüğünü belirtti.

Kaynak

Bloomberg HT

Orijinal habere git →
PaylaşXWhatsAppTelegram
💹Piyasalarcanlı
Yükleniyor...

Her 60 sn güncellenir · haberlerpuls.com