📈Ekonomi🔥9.4
Bakan Uraloğlu'ndan Hürmüz açıklaması: 11 gemi geçti, 7 gemi beklemede
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu ABD-İran savaşının başından bu yana Türk sahipli 11 geminin Hürmüz Boğazı'nı güvenli şekilde geçerek körfezden ayrıldığını 7 geminin ise bekleyişinin sürdüğünü belirtti.
Bloomberg HT· Bloomberg HT23 Haziran 20262 dk okuma
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu ABD-İran savaşının başından bu yana Türk sahipli 11 geminin Hürmüz Boğazı'nı güvenli şekilde geçerek körfezden ayrıldığını 7 geminin ise bekleyişinin sürdüğünü belirtti.
Kaynak
Bloomberg HT