🔴Gündem🔥9.3
11 Türk gemisi Hürmüz Boğazını güvenle geçti
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, savaşın başlangıcından bu yana Türk sahipli 11 geminin Hürmüz Boğazını güvenli şekilde geçerek Körfezden ayrıldığını duyurdu.
TRT Haber· TRT Haber23 Haziran 20262 dk okuma

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, savaşın başlangıcından bu yana Türk sahipli 11 geminin Hürmüz Boğazını güvenli şekilde geçerek Körfezden ayrıldığını duyurdu.
Kaynak
TRT Haber